Gelin Telim Olmadan Asla

Telli duvaklı gelin olmak diye bir deyim var madem o zaman hakkını vermek lazım değil mi...

Beni bıraksalar 40lar, 50ler, 60larda yaşardım hatta 20ler, 30lar bile olur. Ama en fazla 70ler olsun nolur ya... Ben sevmiyorum 80ler, 90lar, 2000leri... Ben dünyaya çok geç gelmişim buraya ait değilim geri götürün beniiiiiiiiii :)))
.
Bu kadar geçmişe hayran biri olarak tabi ki düğünde de az da olsa böyle küçük detaylar olsun istedim. Bu detaylardan ilki gelin teli...


Gelin telini piyasada çok araştırıp sormama rağmen bulmanın zor olduğunu anladım. Çünkü gelin teli yerine tel kırma teli satmaya çalışıyorlar ki ikisi birbirine benzer görünse de farklı teller aslında... Aslında bu kadar zor olacağını düşünmemiştim. Google'ın yine bir gün başının etini yerken bir firmanın gelin teli ürettiğini görüp hemen telefona sarıldım. Ama malesef Bayrampaşa'da olduklarını söylediler yıkıldım:P Firma sahibi Mehmet Bey, artık kendimi ne kadar acındırdıysam telefonda:),bana hediye etmek istediklerini söylediler. Ertesi gün kargoyla elimdeydi gelin telim. En çok Mehmet Beyin yaptığı bu güzel jeste mutlu oldum.


Bu arada bir dip not; gelin teli makarayla değil çile ile satılıyor. Almak isteyen olursa aklınızda bulunsun makarayla satılan gelin teli değil...



Ben gelin telini çiçeğimde kullanacağım için bir çile fazlasıyla yetiyor. Gelin teli arayışında olup da bulamayan varsa bana ulaşabilir, yardımcı olabilirim seve seve...

EDİT: Gelin teli satın almak için http://vanilyadizayn.com/


Yorumlar

  1. Fazlaysa ben isterim valla :) Çünkü ben de çiçeğimde gelin telim olsun da isteyenlere koparıp koparıp vereyim istiyordum, öyleydi ben çocukken genç kızlara verilirdi, aynı nişanda kurdeleden kesip verildiği gibi. zor olduğunu düşünmemiştim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım ben de fazla yok dediğim gibi Mehmet Bey de bana hediye olarak gönderdi olsaydı hemen verirdim hiç düşünmeden. Ama firmanın no.su var ya da çok isteyen olursa ben de konuşabilirim Mehmet Beyle...

      Sil
    2. tamam o zaman ben bi Ankara'ya bakayım. bulamazsam İstanbul'a geleceğim zaman numara alırım senden ^^

      Sil
    3. Tamam şekerim ne zaman istersen yardımcı olurum. Gerçi firmanın linki var o isimle sorabilirsin mutlaka satılan bir yere denk gelirsin....

      Sil
  2. Begümüm lisede sorsalar bu kızdan ne olur diye, her şey aklıma gelirdi ama evlilik-düğün dernek eksperi olacağın hiç aklıma gelmezdi :) kaynakça olarak alacağım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek şekerim ne demek;) Ben de bilmezdim böyle olacağını gerçi bu işe profesyonel anlamda el atmayı da düşünmüyor değilim artık birçok firma, vs tanıyor beni birçok şeyi hediye olarak alıyorum baya beleşe getiriyorum bu işi:P

      Profesyonel düğün planlayıcın olurum kaynakçadan öte;)

      Sil
  3. Begümcüm hemen Telli Baba Türbesine gitseydin keşke. Kapıda aynen böyle,çile şekilde satıyorlar. Zaten Telli Baba Türbesinin geleneğinde de dileğin olunca gidip bu gelin tellerinden bir çile bırakmak var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya benim de aklıma ilk orası geldi ama gitme artık orda tel alacak bir yer kalmadı dediler ben de vazgeçtim.

      Sil
  4. : ) Benden bir tane daha varmış dedim okurken. 7 yıl önce ben de ne eminönü ne internetten aramadığım firma yer kalmamıştı gelin teli için: )
    ARayan bulur derler ya ben de kel alaka bir yerden bulmuştum, hala çiçeğimin ucunda durur, hatta kaç kişiyi de gelin etti telli çiçeğim: )

    Sana ömür boyu mutlu mesut günler diliyorum. Her günün güzel / huzurlu olsun evinde/evinizde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah benimle beraber herkese de uğur getirir tellerim:) Ben de kolay bulurum diye düşünürken kolay olmadı demek ki bizim gibi olan çok insan kalmamış demek ki:)

      Sil
  5. ayyy ne guzel olmus gelın telı yahu :) cok mutlu etsın o teller senı ınsallah canım benım :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şekerim;) tellerden kızlara da dağıtıcam düğünde onlara da uğur getirsin inşallah:)

      Sil
  6. aaa ben makarayla almıştım demek o gelin teli değil miymiş:) ama olsun kına duvağımda ve çiçeğimde kullandım işime yaradı:D herkes de çok bayıldı nerden aklına geldi unutuldu bunlar diye...bence de kullan canım gelin dediğin telli olur:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman canım işine yaradıysa sorun yok:) ne güzel olmuştur kimbilir . Kınada ben de kullanmayı düşündüm ama annem kına elbisemi işte makarayala satılan tellerle tel kırma işledi çok telli olmayayım dedim:) düğünde çiçekte olsun dedim...

      Sil
  7. çok güzel heyecanlar bunlar..yeni evlenenicek insanları gördüğümde kendi yaşadığım heyecanlar geliyyor aklıma :))nekadar güzel düşünmüşsün gelin telini.. ben eskiden bir tanıdığumızın düğününden hatırlıyorum o telleri.. ama kendi gelinliğimde kullanmadaım açıkçası hiç aklıma gelmemişti..sana uğur getisin inşallah..bir ömür çok mutlu çok huzurlu olun..

    bende bloğuma beklerim seni
    http://sevilindenizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum bütün güzel dilekleriniz için:) İnşallah herkes hep mutlu olur:)
      Takipteyim;)

      Sil
  8. Düğünden sonra bana bir tel ayırabilirsen ben onu alabilirim :) Malum ziyadesi ile evde kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana ben en kısasından ayırırım bir de ayakkabının altına yazdım mı tamamdır tez zamanda senin de hazırlıklarına başlarız canım sen hiç merak etme;)

      Sil
  9. Ya çok tatlısın yaa, düşünmen yeter :) Allah mutlulukla tamamına erdirsin canım, herşey gönlüne göre olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkkkk teşekkür ederim tatlım:)))))

      Sil
  10. yaa begümcüm ben de gelin teli arıyorum düğünüm 1 ay sonraaa :(

    yardımcı olabilirsen bana mail atabilir misin?

    emelsomyurek@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Begümcüm selamm:)
    Blogun harika:) ben de glein teli arıyordum da, yardımcı olabilir misin?
    csmooky@gmail.com

    Çook teşekkür ettim şimdidenn:)

    YanıtlaSil
  12. Begümcüm blogun hazırlık yapan herkes için harika:) ben de gelin teli arıyordum da yardımcı olabilir misin?
    csmooky@gmail.com

    Şimdiden çook teşekkür ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım:)

      Sana da kolay gelsin bu süreçte;) Gelin teli soran çok fazla olunca bugün açtığım siteme ekleme karar verdim yakında orada satışta olacak canım takip edersen kısa bir süre sonra temin edilecek;)

      www.vanilyadizayn.com

      Sil
  13. Merhabalar herkese,

    Bende gelin teli arıyorum, Bayrampaşa'daki firmanın adını adresini verebilirseniz çok çok memnun olurum..

    www.vanilyadizayn.com'a baktım göremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sorun orada zaten bayrampaşadaki firma prakende satış yapmıyor sadece firmalara toplu satış yapıyorlar. bana blogumda bahsettiğim için yollamışlardı aslında. ama yakında siteye ekliycem gelin teli, firmayla görüşmemiz devam ediyor. çok yakında sitede olur sanırım.

      Sil
  14. Merhabalar herkese,

    Bende gelin teli arıyorum, Bayrampaşa'daki firmanın adını adresini verebilirseniz çok çok memnun olurum..

    www.vanilyadizayn.com'a baktım göremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bana daha önce gelin teli aradığını söylemiştin. Ben de siteye ekleneceğinden bahsetmiştim. Gelin telleri ile ilgili anlaşma yapıldı dün elime ulaştılar. bugün siteye ekledim.

      http://vanilyadizayn.com

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1